Πώς μπορώ να αναβαθμίσω το πλάνο της συνδρομής μου;

Η διαχείριση του πλάνου της συνδρομής σας γίνεται μέσω της πλατφόρμας πληρωμών και συνδρομών billing.cloudt.gr

  • Συνδέεστε στην πλατφόρμα με το email και τον κωδικό που έχετε ορίσει.
  • Μόλις συνδεθείτε, κάνετε κλικ στο προφίλ σας και επιλέγετε "Οι ρυθμίσεις σας".
  • Από το κεντρικό μενού που εμφανίζεται αριστερά, επιλέγετε "Συνδρομή".
  • Επιλέγετε το πλάνο συνδρομής που σας ενδιαφέρει.

Στην περίπτωση που το πλάνο που επιλέξετε έχει μεγαλύτερο αριθμό χρηστών από το προηγούμενο τότε θα υπάρξει αυτόματη χρέωση της διαφοράς. Η χρέωση είναι αναλογική των ημερών που έχετε χρησιμοποιήσει το κάθε πλάνο.

Αξιολόγηση άρθρου Ευχαριστούμε για την αξιολόγηση Μη επιτυχής αξιολόγηση άρθρου

Χρειάζεστε ακόμα βοήθεια; Επικοινωνήστε μαζί μας Επικοινωνήστε μαζί μας