Μηνύματα

Η ενότητα των μηνυμάτων σας δίνει την δυνατότητα να επικοινωνείτε με τους πελάτες σας άμεσα, και όλες οι συνομιλίες σας να μένουν αρχειοθετημένες ώστε να έχετε ξεκάθαρη εικόνα των αιτημάτων που έχουν απαντηθεί και εκείνων που είναι σε εκκρεμότητα.


Αποστολή μηνύματος

Για να ξεκινήσετε μία νέα συνομιλία:

  • Μπείτε στην ενότητα "Mηνύματα"
  • Επιλέξτε "Δημιουργία"
  • Συμπληρώστε τα στοιχεία και το μήνυμα που επιθυμείτε
  • Πατήστε "Δημιουργία"

Εάν το μήνυμα σας απαιτεί απάντηση από τον παραλήπτη / πελάτη σας ορίστε την κατάσταση του μηνύματος ως "Προσεχής".

Μόλις διεκπεραιωθεί το αίτημα της συνομιλίας, μπορείτε μέσω της επεξεργασίας να ολοκληρώσετε την συνομιλία επιλέγοντας την κατάσταση "Έχει Απαντηθεί".

Εισερχόμενα μηνύματα

Για να δείτε τα εισερχόμενα μηνύματα και να τα απαντήσετε, επιλέξτε "Προβολή" στην συνομιλία που έχετε δημιουργήσει και κατόπιν συνεχίστε στην ενότητα "Σχόλια".

Στην ενότητα "Σχόλια" εμφανίζονται τα πεδία:

  • Γράψτε ένα νέο σχόλιο: Εδώ καταγράφετε την απάντηση που επιθυμείτε να δώσετε
  • Προσθέστε τα αρχεία σας εδώ: Μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία και εικόνες σχετικά με τη συνομιλία
  • Σχόλια: Ακολουθεί πλήρες ιστορικό των μηνυμάτων που έχουν πραγματοποιηθεί στη συνομιλία

Για να καταχωρήσετε τη δική σας απάντηση στη συνομιλία, προσθέστε το κείμενο σας στο πεδίο "Γράψτε ένα νέο σχόλιο", επιλέξτε αρχεία (προαιρετικό) και επιλέξτε "Δημιουργία σχολίου"

Για να κάνετε λήψη αρχείου από σχόλιο, κάντε κλικ στο εικονίδιο του αρχείου.

download-file-icon

Ειδοποιήσεις συνομιλίας

Για όλα τα εισερχόμενα μηνύματα/σχόλια, το λογιστήριο σας λαμβάνει ειδοποιήσει μέσω email και πιο συγκεκριμένα στο email ειδοποιήσεων που έχετε δηλώσει στην ενότητα "Ρυθμίσεις οργανισμού", στο προφίλ του admin.

Παράλληλα, κατά τη δημιουργία μιας νέας συνομιλίας, μπορείτε να ορίσετε ποιος διαχειριστής θα αναλάβει τη συγκεκριμένη επικοινωνία. Για κάθε νέο σχόλιο που προσθέτει ο πελάτης στη συγκεκριμένη συνομιλία, εκτός από το email του admin, ενημερώνεται και ο αρμόδιος διαχειριστής μέσω email και μέσω ειδοποίησης στο προφίλ του.

Στην περίπτωση που κρίνετε ότι για μια συνομιλία θα πρέπει να ενημερωθούν όλοι οι διαχειριστές του λογιστικού γραφείου και όχι μόνο ο υπεύθυνος που έχει οριστεί, μπορείτε να επιλέξετε ''Ειδοποίηση προς διαχειριστές''.

Εάν θέλετε να λάβουν ειδοποίηση/γνώση όλοι οι διαχειριστές για μια συνομιλία που έχει ήδη δημοσιεύσει, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

  • Μπείτε στην "Επιλογή ενέργειας"
  • Επιλέξτε "Αποστολή ειδοποίησης στους διαχειριστές για νέο μήνυμα"
  • Πατήστε το κουμπί εκτέλεσης "▶"
  • Επιλέξτε "Εκτέλεση ενέργειας"
Αξιολόγηση άρθρου Ευχαριστούμε για την αξιολόγηση Μη επιτυχής αξιολόγηση άρθρου

Χρειάζεστε ακόμα βοήθεια; Επικοινωνήστε μαζί μας Επικοινωνήστε μαζί μας