Καταχώρηση εργασίας
Η CloudT σας δίνει την δυνατότητα να οργανώσετε εύκολα και αποτελεσματικά τα αιτήματα εργασιών που έχετε λάβει από τους πελάτες σας, καταχωρώντας μια νέα εργασία.
Για την καταχώρηση μίας νέας εργασίας:
- Από το Μενού επιλέξτε "Εργασίες"
- Κάντε κλικ στη "Δημιουργία"
- Συμπληρώστε τα στοιχεία φόρμας
- Πατήστε "Δημιουργία" ή "Αποθήκευση και προσθήκη νέου" εάν επιθυμείτε καταχώρηση κι άλλης εργασίας.
Υποχρεωτικά πεδία καταχώρησης
Για να καταχωρήσετε μία εργασία πρέπει να συμπληρωθούν τα παρακάτω υποχρεωτικά πεδία:
- Τίτλος
- Πελάτης / Επαφή
- Υπεύθυνος
- Προθεσμία
Δύο μέρες πριν την λήξη μιας εργασίας, ο υπεύθυνος εργασίας λαμβάνει ενημερωτικό email. Όταν η εργασία ολοκληρωθεί, ενημερωτικό email λαμβάνουν και ο πελάτης και ο εργαζόμενος που καταχώρησε την εργασία.
Για να δημιουργήσετε μια εσωτερική εργασία που αφορά μόνο το λογιστικό σας γραφείο και όχι εργασία που αφορά κάποιον πελάτη, επιλέξτε "Χωρίς πελάτη/επαφή"
Σημαντικά πεδία καταχώρησης
Υποεργασίες: Η CloudT σας δίνει τη δυνατότητα προσθήκης υποεργασιών που αφορούν μια συγκεκριμένη εργασία και είναι απαραίτητες για την ολοκλήρωση της. Μέσα από τον πίνακα ή με την προβολή μπορείτε να παρακολουθείτε την εξέλιξη τους, ενώ η επεξεργασία τους γίνεται μέσα από την καρτέλα της εργασίας.
Άμεση εξόφληση: Εφόσον ο πελάτης/επαφή εξοφλεί άμεσα την εργασία κατά την καταχώρηση της, η πληρωμή μεταφέρεται απευθείας στην καρτέλα του.
Κατάσταση: Από τη στιγμή της δημιουργίας της, μία εργασία παραμένει σε εξέλιξη μέχρι να αλλάξουμε την κατάσταση της σε "ολοκληρωμένη" ή "ακυρωμένη". Υπάρχει επίσης η δυνατότητα να τεθεί σε αναμονή. Ο πελάτης ενημερώνεται αυτόματα, μόνο κατά την δημιουργία και λήξη μιας εργασίας.
Εκτιμώμενος χρόνος (λεπτά): Κατά τη διάρκεια ή όταν ολοκληρωθεί μια εργασία, μπορείτε να σημειώνετε το χρόνο (σε λεπτά) που αφιερώσατε στη συγκεκριμένη εργασία. Έτσι, οι αναφορές εργασιών θα περιέχουν χρήσιμες πληροφορίες για τους χρόνους διεκπεραίωσης εργασιών.