Αναφορές εργασιών με χρήση φίλτρων

Ακολουθούν ενδεικτικά παραδείγματα αναφορών με χρήση των φίλτρων από την ενότητα ''Εργασίες''


Τιμολόγηση εργασιών

  1. Από τα φίλτρα πάνω δεξιά του πίνακα και τη λίστα με την ονομασία ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗΣ, επιλέγετε "Εκκρεμεί" ώστε να εμφανιστούν όλες οι εργασίες που εκκρεμεί η τιμολόγησή τους.
  2. Επιλέξτε ξανά το εικονίδιο με τα φίλτρα και ορίστε το χρονικό διάστημα που σας ενδιαφέρει, από τη λίστα με την ονομασία "ΗΜ/ΝΙΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ" (πχ. τρέχων μήνας κ.α.)

Αν θέλετε να δείτε τις εργασίες που δεν έχουν τιμολογηθεί τον τρέχοντα μήνα, η πρώτη σας επιλογή στο ημερολόγιο θα πρέπει να είναι η 1η του μηνός και η δεύτερη η σημερινή ημερομηνία.

Ενώ ο πίνακας προβάλλει αυτόματα όλες τις τιμολογήσεις που είναι σε εκκρεμότητα, μπορείτε συμπληρωματικά να επιλέξετε "Ολοκληρώθηκε" από την "ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗΣ", ώστε να εμφανιστούν οι ολοκληρωμένες εργασίες που δεν έχουν τιμολογηθεί ακόμα από το λογιστήριο σας προς τους πελάτες σας.


Κατάσταση εργασιών

Τα φίλτρα σας βοηθάνε να κάνετε εύκολη και γρήγορη αναζήτηση στις εργασίες σας και να έχετε πλήρη εικόνα για την κατάσταση τους.

Για παράδειγμα, αν θέλετε να δείτε τις τρέχουσες εργασίες που είναι προς εκτέλεση, ανοίξτε τα φίλτρα και στην "ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ" επιλέξτε το "Σε εξέλιξη".

Ένας άλλος τρόπος για να κάνετε εύκολη και γρήγορη αναζήτηση στις εργασίες σας, είναι η κατάταξη στις στήλες.

Για παράδειγμα αν θέλετε να δείτε ποιες εργασίες είναι προς εκτέλεση βάσει ημερομηνίας λήξης της (προθεσμία εργασίας), κάνετε κλικ στην στήλη "ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ" και θα ταξινομηθούν αυτόματα όλες οι εργασίες, βάσει την πιο κοντινής ημερομηνία λήξης της.

Ποιες εργασίες συγκεκριμένης κατηγορίας, βρίσκονται σε εξέλιξη; (πχ. τον ΕΦΚΑ)

  1. Αρχικά πρέπει να έχετε δημιουργήσει αυτή την Κατηγορία Εργασιών ή το Project Εργασιών, από την ενότητα Ρυθμίσεις/Κατηγορίες.
  2. Από τα φίλτρα πάνω δεξιά στον πίνακα με τη λίστα των εργασιών, επιλέγετε την επιθυμητή σας κατηγορία από τις ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ή τα PROJECTS ΕΡΓΑΣΙΩΝ (πχ. ΕΦΚΑ)
  3. Επιλέγετε ξανά το εικονίδιο με τα φίλτρα πάνω δεξιά κι από τη λίστα με την ονομασία "ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ", επιλέγετε "Σε εξέλιξη".
  4. Με τον ίδιο τρόπο που περιγράφεται παραπάνω, μπορείτε να επιλέξετε και να εξάγετε σε αρχείο μορφής .pdf, τη λίστα με τις επιλεγμένες εργασίες.

Τέτοιο είδος αναφοράς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για οποιαδήποτε κατηγορία εργασιών, όπως οργανισμούς (ΕΦΚΑ, ΟΑΕΔ, ΔΟΥ κ.α) ή τμήματα του λογιστικού σας γραφείου (πχ. Μισθοδοσία, Προσλήψεις κ.α.)


Πόσο χρόνο αφιέρωσαμε για έναν συγκεκριμένο πελάτη/επαφή.

Επιπρόσθετα, μπορείτε να εξάγετε αναφορές σε αρχεία μορφής .pdf, ανά πελάτη και ανά επιλεγμένο χρονικό διάστημα, εξάγοντας το συνολικό χρόνο που έχει διαθέσει το προσωπικό του λογιστικού σας γραφείου για την διεκπεραίωση των εργασιών του.

Από τα φίλτρα πάνω δεξιά του πίνακα:

  • Επιλέγετε "ΠΕΛΑΤΗΣ" ή "ΕΠΑΦΗ"
  • Επιλέξτε διάστημα προβολής απο την "ΗΜ/ΝΙΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ"
  • Πατώντας το βέλος "▢⌄" κάνετε "Επιλογή όλων"
  • Κάντε "Επιλογή ενέργειας"
  • Επιλέξτε "Εξαγωγή εργασιών σε PDF"
  • Πατήστε το κουμπί εκτέλεσης "▶"
  • Πατήστε "Εκτέλεση ενέργειας"


Πόσο χρόνο αφιέρωσε ένας διαχειριστής για τις εργασίες του

Μέσα από την ενότητα Εργασίες, μπορείτε να εξάγετε σε αρχείο μορφής .pdf, μια αναφορά με τις εργασίες που έχει αναλάβει ένας συγκεκριμένος διαχειριστής του λογιστηρίου σας, καθώς και πόσο χρόνο έχει αφιερώσει για αυτές.


Για να κάνετε εξαγωγή της αναφοράς, από τα φίλτρα πάνω δεξιά του πίνακα:

  • Επιλέγετε "ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ".
  • Επιλέξτε διάστημα προβολής απο την "ΗΜ/ΝΙΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ"
  • Πατώντας το βέλος "▢⌄" κάνετε "Επιλογή όλων"
  • Κάντε "Επιλογή ενέργειας"
  • Επιλέξτε "Εξαγωγή εργασιών σε PDF"
  • Πατήστε το κουμπί εκτέλεσης "▶"
  • Πατήστε "Εκτέλεση ενέργειας"

Όπως φαίνεται στο παρακάτω παράδειγμα, στη συγκεκριμένη αναφορά εμφανίζεται ο συνολικός χρόνος που αφιέρωσε ο διαχειριστής για τις εργασίες που του έχουν ανατεθεί για τη χρονική περίοδο που επιλέξατε, καθώς και η αναλυτική λίστα των εργασιών που αφορύν την αναφορά.



Αξιολόγηση άρθρου Ευχαριστούμε για την αξιολόγηση Μη επιτυχής αξιολόγηση άρθρου

Χρειάζεστε ακόμα βοήθεια; Επικοινωνήστε μαζί μας Επικοινωνήστε μαζί μας