Ενεργοποίηση λογαριασμού Πελάτη

Για την πλήρη πρόσβαση των πελατών σας στο CloudT Pro, απαιτείται η ενεργοποίηση του λογαριασμού από τους ίδιους.

Μετά την ολοκλήρωση συμπλήρωσης της φόρμας προσθήκης πελάτη, ο πελάτης θα λάβει από το ηλεκτρονικό λογιστήριο σας, ένα email που θα παραπέμπει στον ορισμό κωδικού και την ενεργοποιήση του λογαριασμού του.


Για την ενεργοποίηση του λογαριασμού του, ο πελάτης σας, πρέπει να ακολουθήσει τα παρακάτω βήματα:

  • Ελέγχει στα εισερχόμενα ή στο φάκελο με τα ανεπιθύμητα, για το email καλωσορίσματος από το Online Λογιστήριο σας
  • Στο email επιλέγει "Ορισμός Κωδικού"
  • Ορίζει τον κωδικό πρόσβασης του στο CloudT Pro και τον επαναλαμβάνει για επιβεβαίωση
  • Τέλος επιλέγει "Δημιουργία Κωδικού"

Στη λίστα με τους πελάτες υπάρχει ένδειξη για το αν ο πελάτης έχει λάβει και διαβάσει το email καλωσορίσματος του.

Η ένδειξη είναι πράσινη 🟢 όταν ο πελάτης έχει ανοίξει το email που έλαβε ενώ κόκκινη 🔴 όταν δεν το έχει ανοίξει ακόμα.

Email καλωσορίσματος πελάτη

Το email καλωσορίσματος αποστέλλεται αυτόματα από το Online Λογιστήριο σας στο email που έχετε καταχωρήσει κατά τη διαδικασία προσθήκης του πελάτη σας.

Σε περίπτωση που ένας πελάτης δεν έλαβε το email μπορείτε εύκολα να επαναλάβετε την αποστολή, προκειμένου να ολοκληρώσει την εγγραφή του.


Για την επαναπροώθηση του email:

  • Επιλέξτε τον πελάτη που επιθυμείτε.
  • Πατήστε στο "Επιλογή ενέργειας"
  • Επιλέξτε "Αποστολή email καλωσορίσματος"
  • Επιλέξτε εκτέλεση ενέργειας.

Αν διαπιστώσετε ότι το email του πελάτη έχει καταχωρηθεί λάθος, μπορείτε να το διορθώσετε από το εικονίδιο "Επεξεργασία" και επαναλάβετε την αποστολή.

Σε περίπτωσή που το email του πελάτη είναι λανθασμένο, μπορείτε να το αλλάξετε στην "Επεξεργασία" και επαναλάβεται τη διαδικασία απο την αρχή.
Αξιολόγηση άρθρου Ευχαριστούμε για την αξιολόγηση Μη επιτυχής αξιολόγηση άρθρου

Χρειάζεστε ακόμα βοήθεια; Επικοινωνήστε μαζί μας Επικοινωνήστε μαζί μας