Προσθήκη Πελάτη
Μάθετε πώς να προσθέσετε το πελατολόγιο του λογιστηρίου σας στην πλατφόρμα του CloudT Pro ως πελάτες.
Ο κάθε πελάτης καταλαμβάνει θέση χρήστη από τις διαθέσιμες άδειες του πλάνου συνδρομής που έχετε επιλέξει.
Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα για να προσθέσετε ένα νέο πελάτη στην πλατφόρμα της CloudT:
- Από το Μενού αριστερά, τέρμα κάτω ανοίγετε το μενού με τις ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ κι επιλέγετε "Πελάτες"
- Πάνω δεξιά θα δείτε το κουμπί "Δημιουργία", μέσω του οποίου θα ανοίξει η φόρμα εισαγωγής των στοιχείων για έναν νέο πελάτη.
Για την ολοκλήρωση προσθήκης νέου Πελάτη, συμπληρώστε τη φόρμα καταχώρησης και επιλέξτε ''Δημιουργία''. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να καταχωρήσετε κι άλλους πελάτες, επιλέξτε ''Αποθήκευση και προσθήκη νέου''.
Εναλλακτικά, μπορείτε να βρείτε τη φόρμα Προσθήκης Πελάτη, στο εικονίδιο +, του Info Bar στην κορυφή της σελίδας.
Υποχρεωτικά πεδία καταχώρησης
Για να μπορέσετε να καταχωρήσετε σωστά τον πελάτη, τα υποχρεωτικά πεδία είναι:
- Επωνυμία εταιρίας / Ονοματεπώνυμο ιδιώτη
- Κατηγορία πελατών (Ιδιώτης, Κατηγορία Β ή Γ, Απαλασσόμενος, Κοινοπραξία, Σύλλογος)
- Είδος εταιρίας (ΑΕ, Ατομική επιχείρηση, ΕΠΕ, ΙΚΕ κτλ)
- ΑΦΜ
- Κωδικοί για αποστολή παρασταατικών στην ΑΑΔΕ
- Όνομα χρήστη
- Κλειδί
Χωρίς τη συμπλήρωση των παραπάνω στοιχείων, το σύστημα δε σας αφήνει να καταχωρήσετε τον πελάτη.
Είναι πολύ σημαντικό να συμπληρώσετε σωστα τους κωδικούς για αποστολή παραστατικών στην ΑΑΔΕ -που βρίσκονται στο τέλος της φόρμας- προκειμένου να μπορεί ο πελάτης σας να κάνει χρήση της εφαρμογής για έκδοση των παραστατικών του και άμεση αποστολή τους στο σύστημα του myData.
Σύνδεση πελάτη με διαχειριστή
Κατά την καταχώρηση του πελάτη, το λογιστικό γραφείο μπορεί να ορίσει συγκεκριμένα άτομα από το προσωπικό του λογιστηρίου (διαχειριστές), ώστε να είναι υπεύθυνοι για συγκεκριμένους τομείς του εκάστοτε πελάτη.
Οι τομείς που μπορείτε να συνδέσετε διαχειριστές με πελάτες είναι:
- Υπεύθυνος μισθοδοσίας
- Υπεύθυνος ΦΠΑ