Αναφορές εργασιών ανά πελάτη

Δείτε πώς μπορείτε με μια ματιά να δείτε όλες τις εργασίες που αφορούν συγκεκριμένο πελάτη σας και πώς μπορείτε να δείτε συγκεκριμένες αναφορές των εργασιών του.


Στην ενότητα Αναφορές/Εργασίες ανά πελάτη, μπορείτε να δείτε τον πίνακα με όλες τις επαφές και τους πελάτες σας, με το σύνολο των εργασιών που έχουν αναλάβει οι διαχειριστές σας για αυτούς.

Από τη λίστα "Επιλέξτε πελάτη", μπορείτε να φιλτράρετε τα αποτελέσματα του πίνακα για συγκεκριμένο πελάτη σας ή επαφή, ενώ πατώντας πάνω στον αριθμό των εργασιών, εμφανίζεται αναλυτική λίστα με τις εργασίες στην αντίστοιχη κατάσταση.


Στην λίστα αυτή εμφανίζονται:

  • Τίτλος εργασίας
  • Υπεύθυνος εργασίας
  • Εκτιμώμενος χρόνος εκτέλεσης εργασίας (σε λεπτά)
  • Υποεργασίες
  • Προθεσμία ολοκλήρωσης εργασιών

Επιπλέον, μπορείτε να φιλτράρετε τις εργασίες που αφορούν τον πελάτη ή την επαφή, βάσει συγκεκριμένης χρονολογικής περιόδου, ενώ έχετε και τη δυνατότητα να φιλτράρετε τη λίστα της αναφοράς εργασιών βάσει του διαχειριστή που όρισε τις εργασίες.

Μπορείτε να επιλέξετε το "Εμφάνιση μόνο εργασιών που έχω δημιουργήσει εγώ" για να δείτε μόνο όσες έχετε ορίσει εσείς ή να επιλέξετε διαχειριστή από το φίλτρο δημιουργό για να δείτε τί έχουν αναθέσει οι υπόλοιποι διαχειριστές μεταξύ τους για τον πελάτη σας.

Αξιολόγηση άρθρου Ευχαριστούμε για την αξιολόγηση Μη επιτυχής αξιολόγηση άρθρου

Χρειάζεστε ακόμα βοήθεια; Επικοινωνήστε μαζί μας Επικοινωνήστε μαζί μας