Προσθήκη επαφής

Μάθετε πώς να προσθέσετε το πελατολόγιο του λογιστηρίου σας στην πλατφόρμα του CloudT Pro ως επαφές.

Οι επαφές δεν καταλαμβάνουν θέση χρήστη από τις διαθέσιμες άδειες του εκάστοτε πλάνου συνδρομής που έχετε επιλέξει. 

Μπορούν να καταχωρηθούν απεριόριστες επαφές, χωρίς κανένα κόστος.

Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα για να προσθέσετε μία νέα επαφή στην πλατφόρμα της CloudT:

  • Από το Μενού αριστερά, επιλέγετε "Επαφές"
  • Επιλέγετε το κουμπί "Δημιουργία"
  • Συμπληρώνετε τα στοιχεία επαφής κι επιλέξτε ''Δημιουργία''. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να καταχωρήσετε κι άλλες επαφές, επιλέξτε ''Αποθήκευση και προσθήκη νέου''.

Εναλλακτικά, μπορείτε να κάνετε χρήση της χρεώσιμης υπηρεσίας που προσφέρουμε για μαζική εισαγωγή επαφών μέσω αρχείου excel στο οποίο πρέπει να αναγράφονται η επωνυμία, ο τύπος και το ΑΦΜ όπου είναι υποχρεωτικά για την επιτυχημένη συμπλήρωση της φόρμας και συμπληρωματικά το Email, Δ.Ο.Υ., Επάγγελμα, AMKA, Διεύθυνση, Πόλη, Ταχυδρομικό Κώδικα, Χώρα και Τηλέφωνο επικοινωνίας.


Για την μαζική εισαγωγή επαφών παρακαλώ αποστείλατε αίτημα στο [email protected]

Είναι εξαιρετικά χρήσιμο να συμπληρώνετε την ηλεκτρονική διεύθυνση των επαφών σας, ώστε να μπορούν να λαμβάνουν τις αυτόματες ειδοποιήσεις για την εξέλιξη ή την ολοκλήρωση των εργασιών τους ή την αποστολή της ταμειακής τους κατάστασης.

Αξιολόγηση άρθρου Ευχαριστούμε για την αξιολόγηση Μη επιτυχής αξιολόγηση άρθρου

Χρειάζεστε ακόμα βοήθεια; Επικοινωνήστε μαζί μας Επικοινωνήστε μαζί μας