Τι είναι οι επαφές

Επαφές στην εφαρμογή CloudT Pro ορίζονται οι πελάτες του λογιστικού σας γραφείου, (ιδιώτης, φυσικό ή νομικό πρόσωπο), στους οποίους όμως δεν έχετε δώσει πρόσβαση στην πλατφόρμα.


Η κατηγορία χρηστών "Επαφές", αφορά τους πελάτες του λογιστικού σας γραφείου (ιδιώτες, φυσικά ή νομικά πρόσωπα), που έχετε επιλέξει να μην έχουν πρόσβαση στο περιβάλλον του CloudT Pro. Η μόνη αυτόματη διάδραση του λογιστικού σας γραφείου με μία επαφή, είναι μόνο αν επιλέξετε να αποσταλλεί στην επαφή η κίνηση του ταμειακού λογαριασμού ή η εξέλιξη μιας εργασίας που αφορά την επαφή.

Όλες οι άλλες εργασίες που αφορούν μία επαφή, είναι εσωτερικές διαδικασίες του Online λογιστηρίου σας (Συμβάσεις, Εργασίες, Κωδικοί)

Οι επαφές δεν καταλαμβάνουν θέση χρήστη από τις διαθέσιμες άδειες του εκάστοτε πλάνου συνδρομής που έχετε επιλέξει.

Μπορούν να καταχωρηθούν απεριόριστες επαφές, χωρίς κανένα κόστος.

Αλλαγή επαφής σε πελάτη

Δε μπορείτε να μετατρέψετε μία επαφή σε πελάτη, καθώς οι επαφές δε θεωρούνται χρήστες της πλατφόρμας CloudT Pro. Η διαδικασία μετατροπής επαφής σε πελάτη, απαιτεί ουσιαστικά να γίνει από την αρχή η διαδικασία προσθήκης πελάτη, να αντιγράψετε στη συνέχεια όλα τα στοιχεία της επαφής και να διαγράψετε την αρχική επαφή.


Διαγραφή επαφής

ΠΡΟΣΟΧΗ: Η διαγραφή της επαφής είναι μία ενέργεια μη αντιστρέψιμη.

Εφόσον διαγράψετε την επαφή θα διαγραφούν και όλα όσα σχετίζονται με αυτήν, όπως οι εργασίες που έχουν διεκπεραιωθεί ή οι οικονομικές συναλλαγές του λογιστηρίου με την επαφή.

Αξιολόγηση άρθρου Ευχαριστούμε για την αξιολόγηση Μη επιτυχής αξιολόγηση άρθρου

Χρειάζεστε ακόμα βοήθεια; Επικοινωνήστε μαζί μας Επικοινωνήστε μαζί μας